Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017

Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου 2017Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Rethinking Engagement Boosting Business

Για 11η συνεχή χρονιά το Marketing Week διοργανώνει το μεγαλύτερο συνέδριο για το χώρο της Εταιρικής Επικοινωνίας, σε μια εποχή όπου οι υπηρεσίες των Corporate Communicators κρίνονται περισσότερο επίκαιρες και αναγκαίες από ποτέ. Το Corporate Communication Conference επιστρέφει στις 6 Δεκεμβρίου 2017 με νέες ιδέες, σύγχρονες θεωρίες και εξαιρετικά case studies, που σκοπό έχουν να προσθέσουν πολύτιμη αξία στην Εταιρική Επικοινωνία επιχειρήσεων και οργανισμών, να διευρύνουν το πεδίο αναζήτησης και να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επαγγελματιών του κλάδου.

Διαβάστε περισσότερα

Ομιλητές

Donald Steel

International Speaker

Donald Steel,
F. Chief Communications Advisor,
BBC
Global Crisis Communications Expert

Dr. Virginie Coulloudon

International Speaker

Dr. Virginie Coulloudon
Executive Director,
Your Public Value f. Group Director for External Relations,
Transparency International

Albéric Guigou

International Speaker

Albéric Guigou,
CEO,
Reputation Squad

Ελένη Ανδρουλάκη

International Speaker

Ελένη Ανδρουλάκη,
Global Head of Communications,
Louis Dreyfus Company

Χριστίνα Ακουρή

Χριστίνα Ακουρή,
Διευθύντρια Επικοινωνίας, Παπαστράτος,
Philip Morris International Inc (PMI)

Στέφανος Διανέλλος

Στέφανος Διανέλλος,
Head of Corporate and Regulatory Affairs, Ελλάδα-Μάλτα-Κύπρος-Ισραήλ,
British American Tobacco Hellas

Γεράσιμος Μονοκρούσος

Γεράσιμος Μονοκρούσος,
P.R., Marketing & C.S.R. Associate,
Νέα Οδός & Κεντρική Οδός

Φωτεινή Μπαμπανάρα

Φωτεινή Μπαμπανάρα,
Head of Communications,
Novartis Hellas

Έλλη Παναγιωτοπούλου

Έλλη Παναγιωτοπούλου,
Communications & Corporate Relations Manager,
Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αγγελική Παπαδοπούλου

Αγγελική Παπαδοπούλου,
Corporate Affairs Manager,
Nestlé Hellas S.A.

Άννα Πετρίδου

Άννα Πετρίδου,
Προϊσταμένη Τμήματος Επικοινωνίας,
Αττικές Διαδρομές

Κώστας Σιγαλός

Παρουσίαση Έρευνας

Κώστας Σιγαλός,
CEO,
Global Link

Θεματικοί Άξονες

  • Digital & Automation in Corporate Communication
  • Rethinking Truth & Trust
  • The art of Influence in a modern world
  • The new skill set for Communicators

Το Συνέδριο έχει σχεδιαστεί για την ενδυνάμωση των ενεργειών ολικής επικοινωνίας ως άξονα στρατηγικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η εκδήλωση, στοχευμένη ειδικά για να πληροί τις ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών του κλάδου, αποτελεί το ετήσιο σημείο συνάντησής τους. Στο φετινό συνέδριο, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ουσιαστική γνώση και να εκτεθούν σε σύγχρονους τρόπους και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις σημερινές προκλήσεις. Οι πιο πρόσφατες τάσεις από το εξωτερικό, πλούσια ερευνητικά δεδομένα και case studies που δείχνουν το δρόμο με «hands on» λύσεις και εφαρμογές, συνθέτουν το περιεχόμενο του Συνεδρίου.

4η Έρευνα
για την Εταιρική Επικοινωνία στην Ελλάδα

Η Global Link υλοποιεί σε συνεργασία με το 11th Corporate Communication Conference αποκλειστική έρευνα για την Εταιρική Επικοινωνία στην Ελλάδα. Η έρευνα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των κρισιμότερων θεμάτων που αφορούν σήμερα στους Corporate Communication Directors, καταγράφοντας τις στάσεις και απόψεις των ίδιων των στελεχών για τις προκλήσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις στον τομέα τους. Πρόκειται για τη μοναδική ανάλογη έρευνα στην Ελλάδα, η οποία προσφέρει πλέον πολύτιμα συγκρίσιμα δεδομένα καθώς βρίσκεται στον 4ο χρόνο διεξαγωγής της, με αυξανόμενο δείγμα στελεχών που συμμετέχουν.

Το κοινό του Συνεδρίου

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα Ανώτατα και Ανώτερα Στελέχη που εμπλέκονται στη διαδικασία της Εταιρικής Επικοινωνίας.

Το Συνέδριο συγκεκριμένα απευθύνεται σε:
Στελέχη Corporate CommunicationΣτελέχη Corporate Affairs & Public AffairsΣτελέχη Δημοσίων ΣχέσεωνΣτελέχη Επενδυτικών Σχέσεων & Media RelationsΣτελέχη Ανθρωπίνου Δυναμικού & Εσωτερικής ΕπικοινωνίαςΠροέδρους, Διευθύνοντες ΣυμβούλουςΓενικούς Διευθυντές

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR